Fandom

Krypta

Rodzony ghul

3321stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Mini-FOV Logo.png Ten fragment bazuje na Van Buren i nie jest potwierdzony przez kanon Fallouta.

Rodzone ghule nie są efektem mutacji, lecz, zgodnie z nazwą, urodziły się już jako ghule. W wyniku okrutnych eksperymentów na ludziach przeprowadzanych przez Dr. Sebastiana w Rezerwacie ghule powstały i się narodziły.

Ciesząc się ze swych rzadkich sukcesów (eksperyment z rozmnażaniem ghuli ma 2% szansy na powodzenie) Dr. Sebastian i Dr. Willem Clark zatrzymali powstałe rodzone ghule pod ręką. Według nich rodzone ghule to przyszłość "gatunku" i mają zamiar zrobić wszystko, by ich "potomstwo" miało się dobrze. Żyją tylko cztery rodzone ghule, włączając Measlesa i Belle.

Na pierwszy rzut oka wyglądają one jak każdy inny ghul, ale bliższe zbadanie ujawnia, iż ich rany, odkryte kości i skrawki włosów są bardzo jednolite i wydają się nawet mieć jakieś zastosowanie. Poza tym, te ghule są trochę wytrzymalsze, trochę silniejsze i trochę szybsze.

WystępowanieEdytuj

Rodzone ghule nie pojawiły się w żadnej z opublikowanych gier. Miały występować jedynie w Van Buren, czyli anulowanym Fallout 3 produkcji Black Isle.

ŹródłaEdytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki