FANDOM

Gametitle-FO2
Gametitle-FO2

Rozwiąż problem z elektrownią w Gecko - poboczne zadanie w Fallout 2.

Opis

Reaktor w Gecko jest zepsuty, a radioaktywny wyciek płynu chłodniczego powoduje skażenie gleb w okolicy. Ludzie z Kryptopolis zaczynają przez to chorować. Oba miasta chcą zatrzymać wyciek. Lynette, pierwszy obywatel Kryptopolis, ponieważ dba o zdrowie swoich mieszkańców. Harold z Gecko boi się ostrzału rakietowego z Kryptopolis, który zabije populację ghuli z jego miasta.

Rozwiązania

Ludobójstwo

Możesz wysadzić reaktor przez zamknięcie płynu chłodniczego: samemu albo zlecając to jednemu z pracowników reaktora. W tym drugim przypadku wystarczy pokazanie im raportu z biurka Harolda.

Wybuch reaktora zabije ghule i staniesz się wrogiem w Gecko. Lynette nie przyjmie cię na obywatela, ponieważ będzie sądzić, że wybuch spowoduje zagrożenie dla Kryptopolis; w konsekwencji każe cię wyrzucić z miasta.

Naprawa

FO2 Quest Fix the Gecko powerplant

W rozmowie z Haroldem o jego pracy dowiesz się, że reaktor ma zepsutą pewną część. To hydroelektryczny regulator magnetosfery.

Idź do Kryptopolis, ale nie rozmawiaj z Lynette, tylko z Członkiem Rady McClure. Zrozumie twój mądry plan i odeśle cię po część do Randala. Idź po nią, a potem ruszaj do Gecko.

W reaktorze Gecko masz 3 wyjścia:

  1. Możesz naprawić reaktor samemu, ale twoje zdrowie nieznacznie na tym ucierpi i otrzymasz napromieniowanie.
  2. Możesz zaprogramować do tego zadania robota, Pana Złotą Rączkę.
  3. Możesz też dać część Festusowi i przekonać go, żeby zainstalował ją za ciebie. Za pierwszym razem odmówi, spróbuj drugi raz.

Nagroda

Za wysadzenie reaktora otrzymasz 2500 PD.

Jeśli go naprawisz:

  • samodzielnie: 4000 PD
  • z Festusem: 4250 PD
  • z robotem: 4500 PD
Zadania w Fallout 2