Fandom

Krypta

Rycerz

3321stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Rycerz - To jedna z rang obowiązujących w Bractwie Stali. Po wielu latach służby i zdobywania doświadczenia najlepsi Rycerze są promowani stopniem Paladyna – najbardziej zaszczytnym tytułem wojownika w Bractwie. W drodze do osiągnięcia stopnia Paladyna, Rycerz awansuje kolejno na stopnie Starszego Rycerza oraz Rycerza Dowódcy. W Bractwie Stali Ruin Stolicy istnieje jeszcze ranga Rycerza Kapitana i Rycerza Sierżanta.

Rycerze w FalloutEdytuj

Ich ubiór stanowi przeważnie Pancerz Bractwa. W symbolu Bractwa Stali Rycerze reprezentowani są poprzez duże koło zębate. Rycerze odpowiedzialni są za wytwarzanie broni i trzymania pieczy nad technologią, do boju ruszają dopiero jako Paladyni.

Rycerze w Fallout TacticsEdytuj

We wschodnim odłamie Bractwa Stali stopień Rycerza jest czysto wojskową rangą , ponieważ Rycerze ze wschodu nie zajmują się wytwarzaniem i konserwacją broni lecz wyłącznie walką. Prócz stopnia Rycerza istnieją również takie rangi jak: Młodszy Rycerz , Starszy Rycerz i Rycerz Dowódca.

Rycerze w Fallout 3Edytuj

Rola Rycerza w Fallout 3 została nieco zmieniona. Rycerze, biorą udział w misjach i walkach na równi z Paladynami. Ich zadania są w sumie takie same, jednak Rycerze są niżej w hierarchi. Ich pancerze to Pancerze Wspomagane T-45d.

Znani Rycerze:Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki