FANDOM

Postać
Set
Set krypta.png
Rasa:

Ghul

Powiązanie:

Nekropolis

Rola:

Przywódca Nekropolis

Lokacja:

Sala Umarłych

Występowanie:

Fallout

Wspomniany w:

Fallout 2

Rodzina:

Typhon (syn)

Set - przywódca ghuli z Nekropolis (z wyjątkiem Podziemnych Ghuli).

BiografiaEdytuj

Władzę w mieście przejął od Nadzorcy w 2084, którego wygnano z Nekropolis. Nadzorca udał się gdzieś na północ i słuch o nim zaginął. Od tego czasu Set niepodzielnie rządzi Miastem Umarłych ze swej głównej kwatery zwanej jako Sale Umarłych .

Jednak w roku 2157 w Nekropolis pojawili się Supermutanci zakłócając porządek panujący w mieście i zabijając sporą liczbę ghuli. Set postanowił sie dogadać z najeźdźcami jednak rozmyślał nad tym jak pozbyć się nieproszonych gości. Pierwsza okazja nadarzyła się gdy niebawem do Nekropolis zawitał niejaki Talius - mieszkaniec Krypty 13. Set poprosił go o rozwiązanie problemu z Supermutantami, lecz Talius został przez nich schwytany. Kolejną osobą, którą Set postanowił wykorzystać przeciw najeźdźcom był również mieszkaniec Krypty 13 zwany Przybyszem z Krypty, który ostatecznie pomógł pokonać stacjonujących tam supermutantów.

Gdy Mistrz poniósł śmierć resztki jego potężnej armii najechały Nekropolis zabijając większość mieszkańców - Set był prawdopodobnie jedną z ofiar masakry.

Charakter postaciEdytuj

Set jest bardzo nieprzyjemną i zarozumiałą istotą skłonną do nieuzasadnionej agresji. W rozmowie z nim należy się wykazać nie lada kunsztem retorycznym aby wydobyć jakiekolwiek informacje. Nie wiadomo jakie imię nosił przed Wielką Wojną: po kataklizmie postanowił przyjąć imię egipskiego boga Seta: boga zła, chaosu, pana burz, pustyń i obcych ziem. Imię to w pełni oddaje jego charakter.

Powiedz mi o...Edytuj

Możesz zapytać Seta o następujące rzeczy:

  • Set

WystępowanieEdytuj

Set występuje wyłącznie w grze Fallout. Aczkolwiek w Fallout 2 można go spotkać w Spotkaniu specjalnym Kafejka Niespełnionych Marzeń, ponadto w Fallout 2 występuje syn Seta - Typhon, który o nim wspomina.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki