Fandom

Krypta

Simon Barnaky

3321stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Simon Barnaky.gif

Generał Simon Barnaky - to jeden z dowódców Bractwa Stali,który wyruszył wraz z Konwojem Powietrznym w celu schwytania Supermutantów dowodzonych przez Gammorina.

BiografiaEdytuj

Barnaky nie zdołał jednak dopaść supermutantów albowiem Konwój uległ zniszczeniu, a część maszyn rozbiło się na przedmieściach przedwojennego miasta Chicago. Ocalony Generał objął dowództwo nad nowo powstającą organizacją zwaną nieoficjalnie Środkowo-Zachodnim Bractwem Stali, mającym swą siedzibę w Bunkrze Alpha. Generał powszechnie znany był z nietolerancji wobec istot innych niż Ludzie.

W 2197 pod jego rozkazy trafił oddział kadetów rekrutujący się z obywateli mieszkających na obszarze dawnego Chicago; wraz z nimi Generał ruszył na zachód w celu cywilizowania pustkowia oraz odnalezienia zaginionej Krypty 0, źródła starożytnej wiedzy i technologii.

Mniej więcej w połowie 2197, Generał Barnaky został pojmany w St. Louis przez jednego z dowódców supermutantów zwanego jako Toccamatta. Podczas transportu do siedziby głównej znajdującej się w mieście Osceolla, konwój niespodziewanie zaatakował spory oddział robotów, który uprowadził Generała. Barnaky trafił następnie do Scott City gdzie został poddany brutalnemu przesłuchaniu, a następnie trepanacji czaszki; mózg przetransportowano do siedziby Kalkulatora w Krypcie 0, gdzie został on następnie „zainstalowany" w ciele robota. W ten sposób Generał Simon Barnaky dołączył do Armii Kalkulatora, będąc bardzo cennym doradcą w walce z Zakonem.

Około 2198 oddział będący pierwotnie pod dowództwem Barnaky’ego wkroczył do Krypty 0 w celu ostatecznej rozprawy z Kalkulatorem. W pewnym momencie natrafił on na Generała w nowej powłoce, chroniącego pomieszczenie zwane jako Jama Kalkulatora; wywiązała się zażarta walka, w której Generał albo poległ albo będąc ciężko rannym przyłączył się do oddziału, otrzymując list do swej zony Marii.

Kalkulator na skraju zniszczenia potrzebuje do dalszego działania dowolnego ludzkiego mózgu. W tym celu poświęca się jeden z członków oddziału, bądź sam Simon Barnaky, który potem wpływa na działania Kalkulatora, nakazując niszczenie na Pustkowiach wszelkej siły żywej innej niż ludzie.

WystępowanieEdytuj

Simon Barnaky występuje jedynie w Fallout Tactics.

Antagoniści w Serii Fallout

[[Kategoria:

Więcej w Fandom

Losowa wiki