FANDOM

Nie podzielam filozofii, że Ghule i Ludzie są inni. Wszyscy byliśmy tacy sami.
Siostra Graves - jest ghulem pomagającym Doktorowi Barrows'owi w Podziemiu.

Biografia

Młoda, według standardów ghuli, asystentka Doktora Barrowa, pielęgniarka Graves, ma wiedzę i jest chętna do pomocy. Pomaga w eksperymentach Barrowsa w diagnozowaniu i leczeniu różnych nowych dolegliwości, na które ghule zawsze narzekają. Zadowolona ze swojego życia, spędza czas na cięciu zwłok, badaniu próbek tkanek mózgu i szturchaniu zdziczałych ghuli za pomocą różnych (głównie ostrych) narzędzi.

Sympatyzuje z ludźmi (stwierdzając, że wszyscy byli tacy sami), podczas gdy większość innych ghuli i ludzi znajduje się w stosunkach nieprzyjaznych. Wspomni, że doktor Barrows przeprowadzał eksperymenty na Reilly, kiedy była w stanie śpiączki i że wierzy, że jeśli będą mogli uczyć się na ludzkim ciele, to mogą zatrzymać lub nawet odwrócić transformacje człowieka w ghula.

Interakcje z graczem

Omówienie interakcji

Ogólne Usługi Zadania
Niezbędny: Icon cross
Niewolnictwo: Icon cross
Kompan: Icon cross
Nagroda: Icon check
Kupiec: Icon cross
Naprawa: Icon cross
Doktor: Icon cross
Rozpoczyna zadania:
  • żadne
Bierze udział w zadaniu:
Strażnicy Reilly (misja)

Ekwipunek

Ubrania Broń Inne przedmioty Przy śmierci
Pustynny strój lekarski - - -

Ciekawostki

  • Handlując z nią twierdzi, że nie handluje, ale robi to.
  • W gruncie rzeczy, Siostra Graves ma większe umiejętności medyczne niż Doktor Barrows; 100 (według konsoli), w porównaniu z 63 Barrowsem.
  • Pytając o pana Crowley mówi, że doktor jest z nim w przyjacielskich stosunkach.
  • Kiedy zabijesz doktora Barrowsa, wydaje się, że nic z tym nie robi. Pytając ją o pomoc medyczną, skieruje cię do Barrows, nawet jeśli leży obok niej martwy.

Występowanie

Siostra Graves występuje tylko w Fallout 3.