Fandom

Krypta

Sk. Sierra, dekl. przeznaczenia

3381stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Skład Wojskowy Sierra Deklaracja Przeznaczenia 1942 - 1991 Przechowanie i konserwacja sprzętu wojskowego i wyposażenia obronnego. W przypadku inwazji, zapewnienie dostaw zaopatrzenia do sąsiadujących baz i instalacji wojskowych.

Skład Wojskowy Sierra Deklaracja Przeznaczenia 1992 - 2050 Neutralizacja nadwyżek amunicji określonej jako przestarzała lub niezdatna do celów wojskowych. Operację nadzoruje Dowództwo Działań Przemysłowych (IOC) we współpracy z Agencją Ochrony Środowiska (EPA) w celu zapewnienia bezpiecznych metod neutralizacji i pozbywania się materiałów pochodzenia wojskowego.

Skład Wojskowy Sierra Deklaracja Przeznaczenia 2050 - 2076 UTAJNIONE Wymagane Pozwolenie Wstępu Stopnia 5 Baza po unowocześnieniu i wyposażeniu w zaawansowane technologicznie urządzenia, służyć będzie jako tajny ośrodek badawczy zajmujący się rozwojem i testowaniem broni cybernetycznej, biologicznej i konwencjonalnej.

Skład Wojskowy Sierra Deklaracja Przeznaczenia 2077 Z powodu niedoboru wykwalifikowanego personelu, Skład Wojskowy Sierra będzie przerobiony na automatyczną instalację obronną. Dotychczasowy personel zostanie rozlokowany w sąsiednich bazach lub wysłany na linię frontu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki