Fandom

Krypta

Sk. Sierra, zapis medyczny

3321stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

5 lipca, 2077 Skład Wojskowy Sierra - Lecznica Lekarz Główny - dr Solomon Pacjent - Kapral Dixon Raport Zdarzenia # 8332-523D

Poszkodowany próbował uzbroić minę na terenie magazynu w ramach procedury aktywacji ewakuacyjnych systemów obronnych Składu Wojskowego Sierra. Mina wybuchła przedwcześnie, ciężko raniąc kaprala Dixona i generała Cliftona. Kapral Dixon odniósł poważne obrażenia rąk, klatki piersiowej i okolic twarzy. Prawa dłoń uległa całkowitej amputacji, brakującej kończyny nie udało się niestety odnaleźć. Ciężkie rany kłute klatki piersiowej i okolic twarzy wymagały natychmiastowej operacji. W sumie usunięto 32 fragmenty miny. Prawe oko zostało uszkodzone w stopniu uniemożliwiającym wyleczenie i zostało usunięte operacyjnie. Mamy nadzieję, iż umieszczenie uszkodzonej, ale żywej gałki ocznej w eksperymentalnym żelu biomedycznym pozwoli na samoistną regenerację tkanki. Sadzimy, że możliwe będzie późniejsze wprowadzenie gałki ocznej do oczodołu. Eksperymentalny żel biomedyczny daje duże szanse na przyspieszenie procesu wzrostu komórek żywych. Los sprawił, iż przyszło nam go testować w niezbyt szczęśliwych okolicznościach.

Więcej w Fandom

Losowa wiki