Fandom

Krypta

Skryba

3321stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Schuler.jpg
Skryba - to jeden z cywilnych stopni w używanym w hierarchii Bractwa Stali.

Zadaniem Skrybów jest piecza nad starożytną technologią, badaniem jej oraz opracowywaniem nowych wynalazków. Skrybowie w przeciwieństwie do Rycerzy zajmują się wyłącznie stroną teoretyczną opracowywanych przez siebie schematów broni i innego wyposażenia, spędzając niemal cały czas w laboratoriach bunkrów Bractwa. Ponadto są też lekarzami i zajmują się historią organizacji jak np. Sophia. Ich charakterystycznym ubiorem są habity w kolorze brązowym i żółtym. W symbolu Bractwa Stali Skrybowie są oznaczeni jednym z dwóch małych kółek zębatych.

Skrybowie nie mogą awansować na Starszych. Taki przypadek miał tylko miejsce raz w historii, kiedy to Starszym został Elijah.

Skrybowie w Fallout TacticsEdytuj

We Wschodnim odłamie Bractwa Stali Skrybowie podobnie jak ich odpowiednicy z północnej Kalifornii zajmują się rozwijaniem technologii służących organizacji. Jednak na ich barkach ciąży również obowiązek wytwarzania opracowywanej broni i innego wyposażenia. Ich ubiór stanowi metalowy pancerz oraz pomarańczowa tunika z czarnym symbolem Bractwa Stali.

Więcej w Fandom

Losowa wiki