Fandom

Krypta

Springvale

3321stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Fallout 3 location
Springvale
Icon landmark.png
Springvale kryptapl.jpg
Budynki:

Małe ranczo
Szkoła w Springvale

Frakcje:

Bandyci

Springvale - jest małym, zniszczonym miasteczkiem na Stołecznych Pustkowiach, położonym na wschód od Krypty 101 i na północny zachód od Megatony.

OpisEdytuj

Na miasteczko składa się 7 domów oraz stacja benzynowa. Tylko jeden budynek jest zamieszkany i to przez jedną osobę. W miasteczku poza byłą prostytutką Silver, która uciekła z Megatony przed Colinem Moriartym nie mieszka nikt.

Po miasteczku krąży Oko Enklawy, które nadaje audycje Radia Enklawa. Natomiast szkoła w Springvale zajęta jest przez bandytów.

PrzedmiotyEdytuj

  • Kiedy wejdziemy do Springvale od strony krypty 101, w drugiej skrzynce pocztowej po lewej stronie drogi znajduje się książka dodające 1 punkt umiejętności walki wręcz.
  • W domu, przed którym stoi skrzynka pocztowa o której mowa wyżej, znajduje się sejf zamknięty bardzo łatwym zamkiem. W środku znajduje się .44 Magnum z celownikiem, Pistolet Laserowy lub 10mm z tłumikiem (z połową kondycji) i kilka innych przydatnych początkującym postaciom przedmiotów.
  • W pierwszej skrzynce pocztowej znajdują się 3 granaty odłamkowe.
  • Skręcając w lewo/na północ na drodze, na której stoi czerwona rakieta, po prawej stronie zobaczymy wysoki dom, w którym znajduje się zamknięta szafka.
  • W jednej ze skrzynek jest list od Vault-Tec do rodziny Gomez znanej z krypty 101 znajduje się w pobliżu szkoły.

CiekawostkiEdytuj

  • Nazwa miasta może pochodzić od nazw miast Silver Spring lub Springfield, które znajdują się na terenie stanu Virginia, bądź od nazwy drogi Springvale Road, która biegnie w Great Falls.

WystępowanieEdytuj

Springvale pojawia się tylko w grze Fallout 3.

Więcej w Fandom

Losowa wiki