Fandom

Krypta

St. Louis

3321stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

FoT St Louis map.jpg

Mapa przedstawiająca okolice St. Louis okupowane przez Supermutantów

W dawnych czasach St. Louis było dużym miastem leżącym na pograniczu stanów Illinois i Kansas, zniszczonym niemal doszczętnie przez Wielką Wojnę.

Niebawem po zainstalowaniu się w nowym Bunkrze Gamma, Wschodnie Bractwo Stali przeprowadziło wstępne rozpoznanie okolicy St. Louis, krainy usianej reliktami z czasów przedwojennych . Jeden z oddziałów, Drużyna Kieł, niespodziewanie musiała stawić czoła sporemu kontyngentowi ciężko uzbrojonych Supermutantów – tych samych, za którymi wiele lat wcześniej Bractwo udało się w pościg. Żołnierze Bractwa nie mogli zmierzyć się z przygniatającą siłą wroga i zdołali jedynie wysłać przez radio dramatyczny komunikat zanim zostali zgładzeni.

Osiem drużyn wyposażonych w ciężki sprzęt pod dowództwem Generała Simona Barnaky’ego, ruszyło w kierunku silnie ufortyfikowanego obozu w rejonie St. Louis, w wyniku czego wynikła zażarta walka. Siły wroga były jednak zbyt duże, więc Bractwo szybko straciło inicjatywę i zostało zmuszone do nagłego odwrotu z dużymi stratami w ludziach. Po tych, którzy przeżyli został wysłany jeden z oddziałów wraz z pojazdem APC w celu przeprowadzenia natychmiastowej ewakuacji.

Nieszczęśliwie dla zakonu, pomimo ewakuacji części żołnierzy, Generał Simon Barnaky został wzięty do niewoli przez Wielkiego Inkwizytora Toccamattę.

Wykonanie misjiEdytuj

Do napisania

Występowanie w grzeEdytuj

St. Louis występuje wyłącznie w grze Fallout Tactics.

Misje w Fallout Tactics

Więcej w Fandom

Losowa wiki