FANDOM

lokacja
Stacja przekaźnikowa satelity
Satellite Relay Station
metro:

Tunel w Rockland

frakcje

Enklawa

zadanie

Śmierć z powietrza

Stacja przekaźnikowa satelity - średniej wielkości kompleks umożliwiający komunikację pozostalym siłom Enklawy po zniszczeniu Raven Rock. Dostać się można do niego tylko przez Tunel w Rockland.

Historia

Stacja przekaźnikowa statelity jest stacją komunikacyjną Enklawy. Po zniszczeniu głównej bazy Enklawy na Stołecznych Pustkowiach - Raven Rock, stacja przekaźnikowa została centrum komunikacyjnym pozostałych przy życiu sił Enklawy. Dzięki temu żołnierze wciąż otrzymywali aktualne rozkazy i w razie potrzeby byli koordynowani do obrony ważnych punktów, bądź po prostu dostawali informacje o pobliskiej aktywności przeciwnika.

Podczas ataku sił Bractwa obrona placówki została przełamana przez Liberty Prime'a, który przechodził przez pola siłowe i niszczył wieżyczki obronne Enklawy. Jednak tuż po sforsowaniu wejścia, siły Enklawy zesłały orbitalne uderzenie na Liberty Prime'a co zniszczyło robota. Los placówki był jednak przesądzony i oddział Bractwa z pomocą Przybysza z Krypty 101 złamał wszelki opór i zdobył dane dotyczące Satelity Bradley-Herkules.

Sekcje

Zewnętrzna

Zewnętrzna sekcja placówki to dwie równoległe drogi obstawione wieżyczkami obronnymi i polami silowymi. Bronią jej także żołnierze Enklawy. Jednak Liberty Prime wylącza pola siłowe, niszczy wieżyczki, oraz zabija większość żołnierzy Enklawy.

Wewnętrzna

Wewnętrzna część placowki jest broniona przez żołnierzy Enklawy i przez roboty. Postać gracza jest tam wspomagana przez oddział Bractwa.

Występowanie

Stacja przekaźnikowa satelity występuje tylko w DLC do Fallout 3 - Broken Steel.

Broken Steel (DLC)
Symbolenklawy Enklawa Symbolenklawy