Fandom

Krypta

Stealth-Boy

3321stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Stealth-Boy
Skrado boy.png
Efekty:

+100 Skradanie się
+75 Pole maskujące

Waga:

1

Cena:

100

Stealth-Boy 3001 - to to osobiste urządzenie maskujące firmy RobCo, noszone na nadgarstku. Wytwarza pole modulujące, które zakrzywia promienie światła wokół osoby użytkownika.

Stealth Boy'e mogą zostać znalezione wszędzie na Stołecznych Pustkowiach oraz w sklepach jak na przykład Skład przy Kraterze i w różnych opuszczonych budynkach, np. Super-Duper Market. Stealth-Boy'e mogą być także znalezione w skrzynkach z amunicją, metalowych pojemnikach oraz rzadziej przy zwłokach przeciwników. Kilka sztuk znajduję się także w Muzeum Technologii.

Poniższa tabela zawiera miejsca w których Stealth Boy'e znajdują się zawsze. Należy zauważyć że nie są to jedyne Stealth Boye znajdujące się w świecie Fallout 3, gdyż pojawiają się one także losowo, oraz u handlarzy.

# Miejsce
1 W biurze, na stacji Ferragut West
2 Tepid Sewers po wejściu do tunelu metra należy rozprawić się z trzema bandytami, po czym należy udać się do pomieszczenia z łóżkami obok. Stealth Boy znajduje się w sejfie pomiędzy łóżkami.
3 Na wystawie w Muzeum Technologii.
4 W tunelu do gniazda Entomologii, na półce.
5 W odłamanym dziobie Rivet City, trzy znajdują się u Pinkertona
6 W elektrowni VAPL-84, na zachód od siedziby RobCo
7 W sejfie w twoim apartamencie w Tenpenny Tower
8 W National Archives w pomieszczeniu z generatorem za zamkniętą bramą.
9 Przynajmniej cztery można znaleźć w siedzibie RobCo
10 W sejfie w Ahzrukhala w Podziemiu
11 W Komenda Policji w Germantown

To tylko niektóre miejsca w których można znaleźć Stealth Boya na 100%.

Opis w Muzeum Technologii w WaszyngtonieEdytuj

To osobiste urządzenie maskujące Stealth Boy Model 3001 firmy RobCo, opracowane przez Roberta Mayflowera. Stealth Boy generuje modulowane pole, które przekazuje światło z jednej strony obiektu na drugą, sprawiając, że osoba, która korzysta z urządzenia jest dla niewyszkolonego obserwatora praktycznie niewidoczna.

WystępowanieEdytuj

Stealth-Boy wspomniany jest Fallout 2 i Fallout Tactics a pojawia się w Fallout, Fallout 3 oraz Fallout: New Vegas.

Więcej w Fandom

Losowa wiki