Fandom

Krypta

Sterowiec

3321stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Sterowiec
Sterowiec.jpg
Lokacja:

Środkowy-Wschód

Sterowce - wielkie statki powietrzne.

HistoriaEdytuj

Potężne sterowce o długości około 200 metrów zostały zbudowane przez Bractwo Stali, jakiś czas po pokonaniu Mistrza. Sterowce posłużyły Bractwu w pościgu za jedną z grup Supermutantów, pozostałością wielkiej armii Mistrza. W ich konstrukcji Skrybowie Bractwa posłużyli się rozwiązaniami z początków dwudziestego wieku. Zastosowano stalowy szkielet, w którym znajdowały się komory wypełnione gazem lżejszym od powietrza (prawdopodobnie helem lub wodorem), dzięki czemu sterowiec stanowił solidną konstrukcję. Jednak ich powłokę zamiast impregnowanego materiału stanowiły metalowe płyty, powodujące znaczny wzrost masy statków. Sterowce były napędzane silnikami spalinowymi .

Podczas pościgu za Supermutantami, konwój wpadł w objęcia wielkiej burzy szalejącej nad środkowymi połaciami dawnych Stanów Zjednoczonych. Ich niedoskonałość konstrukcyjna oraz znaczne obciążenie spowodowały, iż część maszyn została zniszczona przez silne wiatry i wyładowania atmosferyczne, kilka maszyn zaginęło. Te, które przetrwały zdryfowały daleko na wschód lądując ostatecznie na przedmieściach miasta Chicago.

Co najmniej jeden sterowiec, z m.in. Palladynem Latham’em na pokładzie rozbił się nieopodal miasta Osceolla, w dawnym stanie Missouri.

WystępowanieEdytuj

Sterowce są jedynie wspomniane w Fallout Tactics.

GaleriaEdytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki