Fandom

Krypta

Strażnicy Nowej Kalifornii

3321stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Fallout 2/Van Buren organization
Strażnicy Nowej Kalifornii
NCRRanger.png
Założyciel(e):

Seth

Przywódcy:

Seth (2186)
Elise (2241)
Hanlon (2281)

Lokacje:

Republika Nowej Kalifornii

Znani członkowie:

Seth
Elise
Gond
Rondo
Hanlon

Gametitle-FO2.pngGametitle-VB.png
Gametitle-FO2.pngGametitle-VB.png

Strażnicy Nowej Kalifornii - oddziały specjalne armii RNK. Strażnicy są poddani ostrej selekcji i stanowią elitę. Podtrzymują tradycję Strażników Teksasu.

HistoriaEdytuj

Strażnicy Nowej Kaliforni, powstali wraz z RNK jako trzon Sił Zbrojnych Republiki. Ich założycielem był Seth, strażnik bramy Cienistych Piasków. W szybkim czasie stali się jednymi z najlepiej wyszkolonych organizacji zbrojnych na pustkowiach i elitą wojsk RNK. Czarne pancerze, które nosili budziły strach i szacunek zarówno u wrogów jak i u zwykłych żołnierzy RNK.

Strażnicy maja wiele kryjówek na pustkowiach, z których korzystają przy atakach na łowców niewo
Strażnicyzapora.jpg

Strażnicy w trakcie bitwy o Zaporę Hoovera

lników pojawiających się poza granicami Republiki. Ustanawiają również swoje punkty kontrolne w centrach dużych skupisk ludzkich na terytorium RNK, w celu pilnowania porządku.

W 2241 roku stały się najbardziej elitarnymi siłami specjalnymi na pustkowiach. W tamtym okresie zajmowali się głównie walką z powszechnym na terytorium Republiki problemem niewolnictwa oraz walką z bandytami i przenajróżniejszymi bestiami atakującymi szlaki handlowe i miasta. Strażnicy jako pierwsi zostali wysłani z misją zwiadowczą na Pustkowia Mojave. W 2271 roku podpisali traktat zjednoczenia ze Strażnikami Pustyni, w którym połączyli się oni w jedną organizację chroniącą Zaporę i Nowe Vegas przed Legionem Cezara.

W 2277 roku Strażnicy pod wodzą Hanlona wzięli udział w bitwie o Zaporę Hoovera. Zwabili oni najlepsze oddziały Cezara do Boulder City gdzie zajęli się nimi strzelcy z 1 Batalionu Zwiadowczego.

W tej organizacji mogą służyć zarówno ludzie, jak i mutanci i ghule.

WyposażenieEdytuj

Znani z imienia członkowieEdytuj

2241Edytuj

2281Edytuj

CiekawostkiEdytuj

  • W Fallout: New Vegas gdy gracz przysłuży się szczególnie strażnikom, wręczają oni Radio Strażników RNK przez które gracz może wezwać wsparcie. Aby to zrobić należy mieć odpowiednio wysoką reputację u RNK.

WystępowanieEdytuj

Rangersi Nowej Kaliforni występują w Fallout 2 i Fallout: New Vegas.

GaleriaEdytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki