Fandom

Krypta

Super Duper Market

3321stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Fallout 3 location
Super Duper Market
Icon building.png
SuperDuperMarketAA.png
Super-Duper Mart o świcie.
Super Duper Mart loc.jpg
Oznaczenie na mapie:

Super Duper Market

Zadanie:

Podręcznik Przetrwania

Nazwa komórki:

SuperDuperMartExterior
SuperDuperMart

Ref ID:

00000c49 (zew.)
00017f37 (wew.)

300px
 
Gametitle-FO3.png
Gametitle-FO3.png

Super-Duper Mart jest sklepem spożywczym znajdującej się w okolicach rzeki Potomac, który służy jako kryjówka Bandytów. Leży na południowy-wschód od Megatony.

HistoriaEdytuj

Przed Wielką Wojną w 2077, budynek należał do sieci sklepów. Każdy sklep posiadał kierownika oraz jego asystentów. Asystenci nadzorowali grupami kasjerów, magazynierów, woźnych, farmaceutów, oraz pracownikami ochrony. Ażeby upewnić się o najlepszej obsłudze klienta, dyrekcja wynajęła ludzi udających kupców, którzy kupowali w sklepach i zdawali raport z doświadczenia jakie wynieśli ze sklepu, szefowi biura. Tuż przed wojną, niektóre z placówek, ta także, wymieniły pracowników ochrony na Protectrony w wersji 6.04.

Super-Duper Marty były masowo rozpowszechnionymi sprzedawcami detalicznymi. Oferowali szeroką gamę produktów. Te produkty to między innymi produkty spożywcze, elektryczne, sprzęt ogrodowy, dekoracje oraz lekarstwa. Regularnie oferowali promocje na produkty. Na przykład, kup jeden Stek z Salisbury i weź następny za darmo. Aby oszczędzić jeszcze więcej, klienci mogli dołączyć do Zniżkowego Klubu Super-Duper Martu pytając o szczegóły kierownika, i składając podanie. Korzyści klubu zawierały 10% zniżkę na produkty.

PlanEdytuj

ZewnątrzEdytuj

Na zewnątrz Super-Duper Martu znajduje się parking. Stoją tam także dwie maszyny do Nuka Coli, razem z grupą bandytów, która okazjonalnie pochłonięta jest walką z inną grupą nieprzyjaciół.

Kladka.png

Prowizoryczna kładka bandytów.

Super-Duper MartEdytuj

Wnętrze sklepu wypełnione jest sklepowymi półkami, na których Bandyci położyli prowizoryczne kładki. Oprócz regałów, jest także kilka małych pomieszczeń, oraz damska i męska toaleta. Bandyci patrolują "ziemię" jak i kładki powyżej.

Łup godny uwagiEdytuj

Powiązane zadaniaEdytuj

NotatkiEdytuj

  • Jest to miejsce losowego zdarzenia.
  • Kiedy gracz wyczyścił budynek z bandytów (także tych którzy przybyli po pierwszej walce), żadni przeciwnicy nie będą odradzać się wewnątrz. Także, pozostawione przedmioty nie znikną z pojemników.

WystępowanieEdytuj

Super-Duper Mart pojawia się w Fallout 3 i Fallout 4

GaleriaEdytuj

Przedwojenne firmy
Ważne miejsca w Fallout 3

Więcej w Fandom

Losowa wiki