FANDOM

Disambig Dla Serii Fallout, zobacz Supermutanci.
 
Gametitle-FO3
Gametitle-FO3

Behemot — olbrzymi, dziewięciometrowy supermutant żyjący pośród ruin Waszyngtonu oraz Bostonu.

Charakterystyka

Fallout 3

Na Stołecznych Pustkowiach żyje tylko pięciu przedstawicieli tego rodzaju supermutantów. Są to humanoidalne istoty znacznie większe od ludzi oraz pozostałych supermutantów z Krypty 87. W Fallout 3 nie potrafią mówić, a tylko wydają z siebie przerażający ryk.

Ich broń stanowią najczęściej wyrwane z ziemi hydranty, sztachety nabijane gwoździami oraz pięści. Dzięki swoim rozmiarom są w stanie taranować przeciwników oraz ich miażdżyć. Na pierwszego z nich natrafiamy podczas misji " Idąc jego Śladami" przed siedzibą Radia Galaxy News.

Fallout 4

Behemoty są zdecydowanie potężniejszymi supermutantami, górując nad dowolną postacią gracza, na wysokości około 20 stóp. Te supermutanty są najsilniejsze. Oprócz tego, że jest wiele razy większa niż jakikolwiek inny humanoidalny stwór, prawie tak duży, jak królowa błotniaków, w przeciwieństwie do zwykłych supermutantów, nie będą mówić - zamiast tego będą wydawać z siebie potworne ryki. Są uzbrojeni w hydrant zamontowany na dużej rurze; poza tym mają zdolność rzucania ciężkimi głazami w swoich wrogów. Tak czy inaczej, obie bronie są ciężkie i powodują większe obrażenia niż każdy mniejszy od nich przeciwnik. Niosą klatkę z koszy na plecach, podobnie jak ich odpowiedniki z Krypty 87, których używają do przenoszenia głazów, których używają podczas walki.

Lokalizacja

Fallout 3

Fallout 4

Występowanie

Behemoty występują w Fallout 3, Fallout 4 oraz Far Harbor.

Galeria

Fallout 3

Fallout 4