Fandom

Krypta

Symulacja Odzyskania Anchorage

3381stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Lokacja
Symulacja Odzyskania Anchorage
Miasto anchorage.jpg
we wnętrzu

Posterunek Wygnańców

Symulacja Odzyskania Anchorage - wirtualna symulacja walk o Anchorage, stworzoną przez Wirtualne Zabezpieczenia Strategiczne zo.o. na zamówienie generała Constantine'a Chase'a.

Może zostać odtworzona w Posterunku Wygnańców (podziemiach WZS) tylko przez osobę posiadającą Pip-Boya.

Jest to główne miejsce akcji dodatku do Fallout 3 pod tytułem Operacja Anchorage.

LokacjeEdytuj

Klify AnchorageEdytuj

Artykuł główny: Działa Anchorage

Lokacja na mapie oznaczona jako Klify. Tutaj swoją przygodę z symulacją rozpoczyna bohater. Pierwszą osobą jaką spotyka w grze oraz tej lokacji jest sierżant Benjamin Montgomery.

Kryjówka w jaskiniEdytuj

Artykuł główny: Działa Anchorage

Sieć jaskiń, gdzie można znaleźć Karabin Gaussa oraz ponownie spotkać sierżanta Montgomery'ego.

Wyjście z jaskiniEdytuj

Artykuł główny: Działa Anchorage

Mała jaskinia z klatką schodową, któa daje dostęp do lepszego punktu obserwacyjnego, z którego nastąpi atak na chińskie pozycje.

Chińska baza artyleriiEdytuj

Artykuł główny: Działa Anchorage

Dawna amerykańska baza wojskowa obecnie zajmowana przez Chińczyków. Z tego miejsca można dostać się do chińskiej baterii dział.

Punkt artyleryjskiEdytuj

Artykuł główny: Działa Anchorage

Położony wysoko w Górach Chugiak punkt artyleryjski w którym znajdują się trzy ogromne działa ostrzeliwujące amerykańskie pozycje.

Sztab polowy Armii Stanów ZjednoczonychEdytuj

Artykuł główny: Sztab polowy Armii Stanów Zjednoczonych

Amerykańska baza polowa z której kierowana jest cała Operacja Anchorage. Miejsce gdzie bohater szykuje się do kolejnych zadań.

Lodowy obózEdytuj

Artykuł główny: Torowanie drogi

Zwany również chińską bazą wypadową Delta. Mały obóz położony niedaleko bazy amerykańskiej. Posterunek na drodze do Magazynu broni Chimera.

Magazyn broni ChimeraEdytuj

Artykuł główny: Torowanie drogi

Magazyn Chimera to chińska baza w której naprawiane oraz tankowane są Czołgi Chimera.

Górnicze miastoEdytuj

Artykuł główny: Torowanie drogi

Niewielka osada z kilkoma domami oraz kopalniami na drodze do punktu nasłuchowego chińskiej armii.

Punkt nasłuchowyEdytuj

Artykuł główny: Torowanie drogi

Chińska stacja wywiadowcza. W niej prowadzone są działania wywiadu oraz koordynacja wojsk.

OkopyEdytuj

Zobacz też: Operacja Anchorage (zadanie)

Jedyna droga z bazy wojsk USA do pola pulsacyjnego prowadzi przez stare okopy.

Chińska rafineriaEdytuj

Stara rafineria przerobiona na główną bazę wojsk chińskich na Alasce. Znajduje się tutaj Generał Jingwei, który wykonuje wyrok na amerykańskim jeńcu.

WystępowanieEdytuj

Symulacja Odzyskania Anchorage występuje jedynie w dodatku do Fallout 3 pod tytułem Operacja Anchorage.

Zobacz takżeEdytuj

Operacja Anchorage (DLC)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki