Fandom

Krypta

Szakale

3381stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Szakale
Gang szakali.png
Przywódcy:

Banshee (2253 - ?)

Kwatera główna:

Obóz Szakali
Stacja patrolowa przy autostradzie Nevady

Org. spokrewnione:

Bandyci
Krypta 15

Znani członkowie:

Buldog
Howler

Org. macierzysta:

Mieszkańcy Krypty 15

Szakale - bandycko-plemienna grupa o dzikiej, kanibalistycznej naturze. Jest jedną z trzech bandyckich grup, które wywodzą się od mieszkańców Krypty 15 (poza Żmijami i Chanami). Szakale wspomniane zostały w Fallout. Pojawiły się dopiero w Fallout: New Vegas.

Charakter organizacjiEdytuj

Szakale są typową grupą bandytów utrudniającą życie mieszkańcom pustkowi. Spośród pozostałych grup bandytów z Krypty 15 charakteryzuje ich skłonność do kanibalizmu. W przęciągu lat stali się grupą kanibali zdolnych do zjadania swoich ofiar. Gardzą wszelkimi mutantami, ponieważ nie są dobzi w smaku tak jak zwykli ludzie.

Uważani są za tchórzy. Atakują sporymi grupami, jednak gdy widzą, że walka idzie nie po ich myśli uciekają. Zwykle poruszają się w niewielkich rodzinnych grupach. Aby osiągnąć jakiś cel potrafią zorganizować się w większe grupy. W większości są nieuzbrojeni i korzystają z prowizorycznej broni białej, rzadziej palnej.

HistoriaEdytuj

Wiosną 2141 roku, cztery grupy mieszkańców Krypty 15 o sprzecznych poglądach opuściły schron i ruszyły na podbój pustkowi. Zimą tego samego roku trzy z nich przekształciły się w typowe bandyckie grupy szerzące terror na pustkowiach aby zapewnić sobie przetrwanie. Jedną z nich byli Szakale. Założyciel organizacji jest nieznany.

Szakale najeżdżali Cieniste Piaski i równocześnie walczyli z Chanami oraz Żmijami. Ostatecznie zostali jednak pokonani przez Chanów więc uciekli na wschód Kalifornii. W obawie przed kolejną falą ataków RNK zepchnęła ich jeszcze dalej na wschód. Na Pustkowia Mojave. Są powszechnie spotykani wzdłuż drogi pomiędzy Primm a Nipton. Stawiają pułapki na podróżników zmierzających do Vegas.

WystępowanieEdytuj

Szakale występują w Fallout: New Vegas oraz w Fallout: Brotherhood of Steel 2, zostali wspomniani w Fallout, a także mieli się znaleźć w anulowanym Van Buren.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki