Fandom

Krypta

Szczenięta!

3321stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Szczenięta!
Puppies!.png
Fallout 3
Wymagania:

Poziom 22

Ranki:

1

Efekty:

W razie śmierci, Ochłap odradza się jako szczeniak.

Base id:

xx003211

Gametitle-FO3 BS.png
Gametitle-FO3 BS.png

Szczenięta! (ang. Puppies!) jest profitem w Fallout 3, dodanym przez dodatek Broken Steel.

Fallout 3Edytuj

Dzięki profitowi Szczenięta!, w razie śmierci Ochłapa, możesz wziąć nowego psa spośród jego szczeniąt. Odczekaj chwilę i odbierz nowego kudłatego przyjaciela sprzed Krypty 101.

Profit ten umożliwia po pewnym czasie odrodzenie się Ochłapa jako szczeniak, za każdym razem gdy zginie. Pojawi się w miejscu śmierci lub po odczekaniu przed wejściem do Krypty 101. Szczeniak Ochłapa jest wytrzymalszy niż oryginalny Ochłap.

NotatkiEdytuj

  • Pomimo nazwy pozwala na przygarnięcie tylko jednego szczeniaka. Jeśli zginie może być zastąpiony następnym.
  • Profit umożliwia przywrócenie Ochłapa do życia, nawet jeśli zginął przed instalacją dodatku Broken Steel.
  • Szczeniak Ochłapa nie różni się wyglądem, ale posiada nowe imię (Szczeniak Ochłapa).
  • Posiada dwa razy więcej Punktów Wytrzymałości (1000) niż oryginalny Ochłap.
  • Jeśli posiadamy 2 towarzyszy w drużynie po wybraniu tego profitu jednego trzeba będzie zwolnić jeśli oryginalny Ochłap wciąż żyje.
  • Można obniżyć Karmę oraz zdobyć Punkty Doświadczenia przez ciągłe zabijanie go.
  • Dzięki temu profitowi, możliwe jest zatrudnienie wszystkich towarzyszy. Zobacz Exploity Fallout 3.
  • Jeśli nie dodaliśmy Ochłapa do drużyny lub przez przypadek zginął przed pierwszą rozmową, dzięki temu profitowi znajdziemy go w miejscu śmierci i będzie można go dołączyć jako oryginalnego Ochłapa.
  • Z tym profitem szczeniak Ochłapa będzie awansował na wyższe poziomy (zwiększając zdrowie oraz zadawane obrażenia), prawdopodobnie osiągając poziom adekwatny do 30 poziomu gracza.
Profity w Fallout 3
Broken Steel (DLC)

Więcej w Fandom

Losowa wiki