Fandom

Krypta

Talius

3321stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Fallout postać
Talius
Talius.png
Rasa:

Człowiek (pierwotnie)
Mutant

Powiązanie:

Krypta 13 Uczniowie Apokalipsy

Lokacja:

Biblioteka w Gruzach

Występowanie:

Fallout

Talius — jest mutantem, którego domem stała się siedziba Uczniów Apokalipsy na terenie Gruzów.

Biografia Edytuj

Talius pochodzi z Krypty 13 i jest jednym z poszukiwaczy wysłanych przez Nadzorcę na Pustkowie w celu naprawy systemu uzdatniania wody. Razem z innym mieszkańcem Krypty 13 (w tym z Edem) wyruszyli na poszukiwania hydroprocesora na długo przed Przybyszem z Krypty.

Nadzorca dał mu strzelbę oraz naboje, które jednak utracił w trakcie wyprawy. Po wielu dniach podróżowania po wypalonej słońcem pustymi, dowiedział się od innych wędrowców, iż miasto o nazwie Necropolis posiada łatwy sposób na produkcję wody pitnej. Po przybyciu na miejsce okazało się, że w Necropolis zagnieździł się garnizon Supermutantów; Talius, z pomocą Seta, przywódcy Ghuli zabił kilku z nich. Jednak nie mógł się oprzeć sile Mrocznych, którzy prawdopodobnie go ogłuszyli i przetransportowali do dowódcy Supermutantów w bazie Mariposa.

Tam Talius, jako nieskażony jeszcze światem zewnętrznym mieszkaniec krypty, został wystawiony na działanie FEV poprzez zanurzenie go w jednej z kadzi z płynnym wirusem, ale naukowcy musieli się w czymś pomylić, gdyż jego dalszy rozwój przebiegł zgodnie z innym cyklem ewolucyjnym. Talius stał się czymś w rodzaju ghula tak jak Harold, a nie jak zakładano Supermutantem.

Talius został uratowany w nie do końca jasnych okolicznościach przez członków organizacji Uczniowie Apokalipsy, do której wkrótce dołączył.

Występowanie Edytuj

Talius występuje jedynie w Fallout.

Gruzy Los Angeles

Więcej w Fandom

Losowa wiki