Fandom

Krypta

Tankowiec potrzebuje paliwa

3321stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Misja
Tankowiec potrzebuje paliwa
Ron meyers.png
Lokacja:

San Francisco

Dany przez:

A. Ron Meyers

Nagroda:

Dostęp do platformy wiertniczej

Tankowiec potrzebuje paliwa - jedno z głównych zadań w Fallout 2.

Opis przejściaEdytuj

Aby móc uruchomić Tankowiec i tym samym popłynąć na Platformę wiertniczą Enklawy, należy okręt zaopatrzyć w paliwo. O tym fakcie poinformuje Kapitan Tankowca. Paliwo można zdobyć następującymi sposobami.

Sposób 1Edytuj

Na pokładzie Tankowca znajduje się człowiek o imieniu Borsuk, informatyk. Po uratowaniu jego dziewczyny Suze, znajdującej się pod pokładem statku w towarzystwie sporej liczby Wanamingo, Wisielców i Centaurów , Borsuk może pomóc w dostarczeniu paliwa. Włamie się bowiem do komputera Centrologów lub Shi wydając polecenie transportu paliwa na tankowiec. Operacja trwa dzień lub dwa.

Sposób 2Edytuj

Paliwo można zdobyć bezpośrednio u Shi, prosząc o nie jednego z naukowców. Naukowiec ten zażyczy sobie w zamian Utwardzony Pancerz Wspomagany. Aby mu takowy dostarczyć należy wpierw wejść w posiadanie zwykłej Zbroi Wspomaganej, którą można znaleźć w następujących miejscach :

Po zdobyciu pancerza należy udać się do siedziby Centrologów w północno- wschodniej części San Fran, a konkretnie do człowieka o imieniu Crockett. Wzmocni on pancerz w przeciągu dnia lub dwóch i będzie to kosztowało 10 000 $ gotówką. Po zdobyciu wzmocnionego pancerza trzeba pójść do zleceniodawcy, który w zamian dostarczy paliwo na Tankowiec.

Sposób 3Edytuj

Po zdobyciu planów latacza i zabiciu przywódcy Centrologów wystarczy poinformować o problemie doradcę Cesarza i operację wykonać przy pomocy tego superkomputera.

Sposób 4 Edytuj

Można się również zwrócić do Centrologów, ale w zamian za paliwo zażądają zabicia Cesarza Shi.

Sposób 5 Edytuj

Przy odpowiednio wysokim poziomie umiejętności w zakresie nauk ścisłych można w nieautoryzowany sposób ukraść paliwo Shi korzystając z terminali należących do Borsuka, albo do Shi (skorzystanie z uprzejmości Borsuka naraża go na pewną śmierć z ręki Chińczyków).[1]

NagrodaEdytuj

Doświadczenie

Karma

  • +33

Inne

  • Możliwość dostania się na Platformę Wiertniczą, a tym samym kontynuowania gry.

Przypisy Edytuj

Name?
Zadania w Fallout 2
  1. Cutscene.

Więcej w Fandom

Losowa wiki