Wikia

Krypta

Three Dog

Dyskusja0
3106stron na
tej wiki
Fallout 3 postać
Three Dog
Three dog krypta
SPECIAL:

4 SI, 4 PE, 4 WT, 7 CH, 6 IN, 4 ZR, 6 SZ

Karma:

Dobra

Rasa:

Człowiek, Afroamerykanin

Powiązanie:

Radio Galaxy News

Rola:

DJ

Lokacja:

Radio Galaxy News

Występowanie:

Fallout 3

Aktor:

Erik Todd Dellums (ang)
Krzysztof Skiba (pl)

Ref id:

00023943

Base id:

0002248b

Three Dog - prezenter i DJ radia Galaxy News nadającego na Stołecznych Pustkowiach. Jedna z głównych postaci w fabule Fallout 3.

BiografiaEdytuj

Three Dog przyszedł na świat wśród grupy wędrownych aktorów. Dorastał dużo słuchając muzyki rockowej, zaczął nie nawidzić przedwojennego rządu o którym nic nie wiedział (poza tym, że jest winny nuklearnemu holokaustowi). Wierzył w ideały wolności i równości wszystkich istot. Zaczął głosić "dobrą walkę", która miała poprawić los mieszkańców zrujnowanego kraju. Czuł, że jego obowiązkiem jest przeciwstawić się fałszywej propagandzie Enklawy.

Po pewnym czasie natknął się na opuszczony budynek Radia Galaxy News. W tym czasie brał Jet i błąkał się po pustkowiach, gdzie natknął się na Oazę. W 2272 roku wraz z Margaret założył własną rozgłośnię radiową w opuszczonej siedzibie RGN. Mówił w nim o najnowszych wydarzeniach na pustkowiach a czasami robił sobie żarty z prezydenta Edena udając jego głos i sposób mowy.

Three Dog wierzy w "dobrą walkę" która sprowadzała się do walki na śmierć i życie z bandytami, łowcami niewolników, supermutantami, Kompanią Szpona oraz Enklawą. Dlatego współpracuje z Bractwem Stali. Jednak nie walczy fizycznie ani nie organizuje żadnych oddziałów do walki. Głosi jedynie dobre słowo zachęcające ludzi do walki.

WyposażenieEdytuj

Ubrania Broń Inne przedmioty Przy śmierci
Bandana Three Dog'a
Okulary Three Dog'a
Ubranie najemnika - handlarza
- - -

WystępowanieEdytuj

Three Dog występuje jedynie w Fallout 3.

Więcej od Wikii

Losowa wiki