Fandom

Krypta

Toccamatta

3321stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Toccamatta to wyjątkowo mądry Supermutant, należący do armii Gammorina. Jego charakterystyczną cechą jest częściowo pozłacana zbroja. Swój tytuł Wielkiego Inkwizytora uzyskał najpewniej za sprawą sposobu w jaki wydobywa zeznania od pojmanych wrogów. Około 2198 roku Toccamatta stacjonujący ze swym oddziałem w obozie nieopodal St. Louis pojmał Generała Barnaky’ego. Jednak podczas transportu do Osceollii Oddział natknął się na patrol Androidów Kalkulatora, które uprowadziły generała i wybiły supermutantów niemal co do jednego. Toccamatta w stanie ciężkim zdołał doczołgać się do Osceolii by poinformować Gammorina o obrocie spraw. Wkrótce zmarł od odniesionych ran.

Wojownik, będący na miejscu najprawdopodobniej znalazł przy zwłokach Toccamatty Holodysk Generała Barnaky'ego z listem do żony.

CytatyEdytuj

FOT Toccomatta.gif

Toccamatta w swoim pancerzu

  • Gammorin? Gammorin, to ty? Zawiodłem cię panie. Wszyscy cię zawiedliśmy...Ten potwór wybił cały pluton...Zmiażdżyły nas...one...nie czują bólu...kiedyś...też tak myślałem. Zabrały mojego jeńca, generała Barnaky’ego...Nie zdążyłem…wyciągnąć z niego żadnych informacji.To twardy człowiek…i nie lubi mutantów...
  • Szkoda, że nie widziałeś go, Gammorinie...Wygląda jak rozgniewany bóg...zieje ogniem i śmiercią...moją śmiercią. Umieram. Już...nie czuję bólu. Dlaczego tak jasno? Man nadzieję, że to nie ten przeklęty robot...Panie

WystępowanieEdytuj

Toccamatta występuje wyłącznie w grze Fallout Tactics

Więcej w Fandom

Losowa wiki