FANDOM

Toccamatta to wyjątkowo mądry Supermutant, należący do armii Gammorina. Jego charakterystyczną cechą jest częściowo pozłacana zbroja. Swój tytuł Wielkiego Inkwizytora uzyskał najpewniej za sprawą sposobu w jaki wydobywa zeznania od pojmanych wrogów. Około 2198 roku Toccamatta stacjonujący ze swym oddziałem w obozie nieopodal St. Louis pojmał Generała Barnaky’ego. Jednak podczas transportu do Osceollii Oddział natknął się na patrol Androidów Kalkulatora, które uprowadziły generała i wybiły supermutantów niemal co do jednego. Toccamatta w stanie ciężkim zdołał doczołgać się do Osceolii by poinformować Gammorina o obrocie spraw. Wkrótce zmarł od odniesionych ran.

Wojownik, będący na miejscu najprawdopodobniej znalazł przy zwłokach Toccamatty Holodysk Generała Barnaky'ego z listem do żony.

CytatyEdytuj

FOT Toccomatta

Toccamatta w swoim pancerzu

  • Gammorin? Gammorin, to ty? Zawiodłem cię panie. Wszyscy cię zawiedliśmy...Ten potwór wybił cały pluton...Zmiażdżyły nas...one...nie czują bólu...kiedyś...też tak myślałem. Zabrały mojego jeńca, generała Barnaky’ego...Nie zdążyłem…wyciągnąć z niego żadnych informacji.To twardy człowiek…i nie lubi mutantów...
  • Szkoda, że nie widziałeś go, Gammorinie...Wygląda jak rozgniewany bóg...zieje ogniem i śmiercią...moją śmiercią. Umieram. Już...nie czuję bólu. Dlaczego tak jasno? Man nadzieję, że to nie ten przeklęty robot...Panie

WystępowanieEdytuj

Toccamatta występuje wyłącznie w grze Fallout Tactics

Więcej z Fandomu

Losowa wiki