FANDOM

Uczniowie Apokalipsy
Follow
Założyciel(e):

Nicole

Przywódcy:

Nicole (2161)
Julie Farkas (2281 - na Pustkowiach Mojave)

Lokacje:

Gruzy
Fort Mormon

Znani członkowie:

Talius
Vidya
Arcade Gannon
Edward Sallow
Ignacio Rivas

Uczniowiereputacjafnv
 
Gametitle-FO1Gametitle-VBGametitle-JES
Gametitle-FO1Gametitle-VBGametitle-JES
Chcemy przywrócić pokój na tym pustkowiu. Świat zdąża ku zniszczeniu więc chcemy to zmienić.

—Nicole

Uczniowie Apokalipsy - organizacja dobroczynna, która dzięki zasobom przedwojennej wiedzy i zdobytemu doświadczeniu poświęca się nauce, jej szerzeniu, oraz przestrzega ludzi przed ponownym popełnieniem błędów, które doprowadziły do wybuchu Wielkiej Wojny.

Historia

Pewnego razu gdy nieznana zaraza zaczęła zabijać mieszkańców powojennego San Diego, rodzice małej Nicole i pozostali przy życiu wyruszyli daleko na północ. Gdy ona i ci, którym udało się dotrzeć w jednym kawałku dotarli do pozostałości Los Angeles, założyli organizację zwaną Uczniami Apokalipsy.

Uczniowie postanowili zajmować się biednymi i chorymi. Pomagać wszystkim, bez względu na to kim są, ludźmi czy ghulami. Gdy Dzieci Katedry zaczęły się poświęcać sprawie szerzenia pokoju na pustkowiach Uczniowie podejrzewali ich o nieszczere intencje. Talius, mutant częściowo wystawiony na działanie FEV przez ludzi Mistrza, znalazłwszy schronienie pomiędzy Uczniami, pomógł im zrozumieć prawdziwą naturę Dzieci.

Przybyszowi z Krypty sporo ciekawych informacji dostarczyła również Laura. Po śmierci Mistrza, nauki Uczniów Apokalipsy stały się jednym z głównych fundamentów ideologicznych dla założycieli Republiki Nowej Kalifornii . Przybysz z Krypty pomógł Uczniom przejąć kontrolę nad Gruzami. Mimo ideałów, jakie Uczniowie przekazali założycielom RNK ta uznała ich za wywrotowców i ludzi groźnych dla państwa.

Uczniowie wędrowali dalej na wschód, po to by nieść pomoc biednym i potrzebującym. W końcu dotarli do Nowego Vegas. Ich główną siedzibą stał się Fort Mormon. Jednym z nich był Edward Sallow, który razem ze swoim kolegą postanowili nauczać dzikie plemiona. Jednak Edward obrócił się przeciwko zasadom Uczniów i zamienił się w człowieka, który budził strach i obrzydzenie swoich dawnych towarzyszy - Cezara.

Występowanie

Uczniowie Apokalipsy występują w Fallout oraz w Fallout: New Vegas. Mieli również występować w anulowanym Van Buren.

Gruzy Los Angeles