Krypta

Uwolnij niewolników z zagrody (dla Strażników)

Dyskusja0 Share

W Republice Nowej Kalifornii działa organizacja o nazwie Strażnicy Nowej Kalifornii pod dowództwem Elsie. By móc wstąpić w szeregi tejże grupy należy wykonać zadanie likwidacji handlarzy niewolników w mieście. „Firma”, kierowana przez Vortisa zajmująca się handlem żywym towarem znajduje się na Bazarze tuż obok bramy miasta. Samo pozbycie się łowców niewolników nie jest trudne ponieważ cała obsada ( za wyjątkiem ochroniarza Vortisa wyposażonego w Pancerz metalowy II i Pistolet 14mm ) ani nie posiada mocnych pancerzy ani ciężkiej broni, a jedynie pistolety Desert Eagle .44. Za zabicie każdego z nich otrzymuje się 200 Exp i +5 pkt Karmy. Po zabiciu łowców należy uwolnic zamkniętych ludzi poprzez użycie umiejętności Nauki ścisłe na terminalach komputerowych znajdujących się przy klatkach. Następnie trzeba udać się do Elsie by złożyć przysięgę i otrzymać odznakę Strażnika Nowej Kalifornii.

NagrodaEdytuj

Doświadczenie

  • 1200 Exp za zabicie wszyskich łowców
  • 3000 Exp po poinformowaniu Elise o wykonaniu zadania

Karma

  • +10

UwagiEdytuj

By móc zostać Strażnikiem Nowej Kalifornii, nie wolno mieć reputacji Łowca niewolników.