poboczne zadanie
Uwolnij niewolników z zagrody (dla Strażników)
Vortis' slaves
lokacja

Bazar RNK

zadane przez

Elise, Strażnicy Nowej Kalifornii

nagroda

Wstępna akceptacja przez Strażników
3000 PD

powiązanie

Get the map from the NCR Rangers, for Vortis the slaver

Uwolnij niewolników z zagrody (dla Strażników) - zadanie z Fallout 2.

Opis

W Republice Nowej Kalifornii działa organizacja o nazwie Strażnicy Nowej Kalifornii pod dowództwem Elise. By móc wstąpić w szeregi tejże grupy należy wykonać zadanie likwidacji handlarzy niewolników w mieście. „Firma”, kierowana przez Vortisa zajmująca się handlem żywym towarem znajduje się na Bazarze tuż obok bramy miasta. Samo pozbycie się łowców niewolników nie jest trudne ponieważ cała obsada (za wyjątkiem ochroniarza Vortisa wyposażonego w Pancerz metalowy II i Pistolet 14mm) ani nie posiada mocnych pancerzy ani ciężkiej broni, a jedynie pistolety Desert Eagle .44. Za zabicie każdego z nich otrzymuje się 200 Exp i +5 pkt Karmy. Po zabiciu łowców należy uwolnić zamkniętych ludzi poprzez użycie umiejętności Nauki ścisłe na terminalach komputerowych znajdujących się przy klatkach. Następnie trzeba udać się do Elsie by złożyć przysięgę i otrzymać odznakę Strażnika Nowej Kalifornii.

Nagroda

Doświadczenie

  • 1200 Exp za zabicie wszyskich łowców
  • 3000 Exp po poinformowaniu Elise o wykonaniu zadania

Karma

  • +10

Uwagi

By móc zostać Strażnikiem Nowej Kalifornii, nie wolno mieć reputacji Łowca niewolników.