Fandom

Krypta

Wasteland (gra)

3321stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Wasteland
Wasteland Cover.jpg
Producent:

Interplay

Wydawca:

Electronic Arts

Data wydania:

27 Styczeń 1987

Gatunek:

RPG

Tryb gry:

Jednoosobowy

Platformy:

Commodore 64, Apple II, DOS

Nośniki:

5.25" disk

Wasteland - jest post-nuklearną grą RPG stworzoną przez Interplay, a wydaną przez Electronic Arts w styczniu 1987. Jest ona prekursorem dla całej Serii Fallout. Gra ma status "abandonware" i można ją ściągnąć za darmo.

FabułaEdytuj

Akcja gry ma miejsce w roku 2087, po trzeciej wojnie światowej. W świecie (konkretnie Stanach Zjednoczonych) zniszczonym bombami atomowymi, ludzie próbują na nowo zorganizować się w grupy.

Gracz obejmuje kontrolę nad grupą Pustynnych Strażników. Zespół bohaterów, którymi dowodzi gracz pochodzi z więzienia znajdującego się w pobliżu Las Vegas. Na szczęście Ty i Twoi ludzie przeżyliście i teraz musicie walczyć o przetrwanie.

W miarę rozwoju fabuły bohaterowie muszą powstrzymać sztuczną inteligencję, która chce zastąpić ludzi maszynami. Aby osiągnąć ten cel zaaranżowała nuklearną zagładę a następnie zaczęła produkować maszyny aby zaludniły Ziemię.

Ostatecznie Strażnicy wysadzają w powietrze główny komputer sterujący sztuczną inteligencją.

Wasteland 2Edytuj

W najbliższym czasie ma powstać kontynuacja gry Wasteland. Na ten cel, jeden z głównych twórców Fallouta Brian Fargo zebrał ponad 2.9 miliona dolarów na Kickstarterze.

LinkiEdytuj

GaleriaEdytuj

Seria Fallout

Więcej w Fandom

Losowa wiki