Fandom

Krypta

Waszyngton

3321stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Settlement
Waszyngton
Icon settlement large.png
Kapitol szkic.jpg
We wnętrzu:

Stołecznych Pustkowi

Frakcje:

Bractwo Stali Ruin Stolicy
Bandyci
Łowcy niewolników
Kompania Szpona
Świątynia Unii
Enklawa
Chińskie niedobitki
Strażnicy Reilly
Supermutanci

Waszyngton - przedwojenna stolica Stanów Zjednoczonych. Jest to główna lokacja w Fallout 3. Zniszczony prawie do cna. Jedynym dobrym sposobem poruszania się po mieście są stacje metra. Cały obszar jest jednym wielkim polem bitwy pomiędzy ludźmi a supermutantami

LokacjeEdytuj

PentagonEdytuj

Pentagon został prawie całkowicie zniszczony podczas Wielkiej Wojny. Był główną siedzibą Departamentu Obrony Stanów Zjednoczonych, co czyniło z niego główny cel. Jego niższe poziomy były wypełnione przedwojenną technologią i bronią z tego okresu. Bractwo Stali przybyło do Waszyngtonu i po zniszczeniu broniących go robotów zaczęło badać owe wyposażenie Pentagonu. Ale to nie wszystko. Znaleźli jeszcze coś... Ogromnego i zaawansowanego technologicznie robota, który mógłby pomóc odbudować ich siłę i reputację, które stracili w przeciągu lat. Twór nazywał się Liberty Prime i został zbudowany przez zakłady RobCo w celu wyzwolenia Alaski, jednak prace nad nim nie zostały dokończone. Paladyn Owyn Lyons stał się głównym dowodzącym Bractwa Stali w Waszyngtonie, oraz zbudował ich siedzibę na ruinach Pentagonu, którą nazwał Cytadelą.

Pomnik LincolnaEdytuj

Pomnik Lincolna stał się ruiną. Głowa prezydenta zaginęła. Worki z piaskiem rozmieszczone dookoła budynku, świadczą o tym, że był ważnym miejscem strategicznym podczas jakiejś walki. Głowę można odbudować wykonując quest dla Hannibala Hamlin'a, który jest szefem małej grupki zbiegłych niewolników, próbujących stworzyć niebo dla podobnych do siebie.

Pomnik WaszyngtonaEdytuj

Washington Monument.jpg

Zniszczony Pomnik Waszyngtona

Obelisk jest w opłakanym stanie. Odpadające tu i tam kawały ścian odsłaniają metalowe stelaże. Figura Jerzego Waszyngtona zginęła i nikt obecnie nie wie gdzie się znajduje. Pomnik służy jako stacja przekaźnikowa Galaxy News Radio. Na szczycie umieszczony jest talerz satelitarny.

Muzeum HistoriiEdytuj

Dalej wiszą stare plakaty odkrycia kosmosu. Włochata makieta mamuta dalej stoi w centrum nie tknięta przez Wielką Wojnę, mniej szczęścia miał szkielet tyranozaurusa rexa, który stracił głowę; części innego szkieletu leżą porozrzucane po całym pomieszczeniu. Makiety przypominają nam o innym dominującym gatunku, który został starty z powierzchni Ziemi przez pradawny kataklizm. W muzeum możemy znaleźć Podziemie, które jest miastem Ghuli. Jeśli będziemy eksplorować inne pomieszczenia, możemy znaleźć artefakty Lincolna.

Muzeum TechnologiiEdytuj

Straciwszy swoją dawną świetność, Muzeum Technologii dziś jest ruiną. Pierwszy samolot braci Wright legł w gruzach, z połamanymi skrzydłami. Wszystkie wielkie dzieła zostały zniszczone. W grze Fallout 3 wypełnione jest Supermutantami. Znajduje się tu także krążownik Virgo II.

Budynek KapitoluEdytuj

Budynek dalej stoi jednak ściany mają poważne uszkodzenia a majestatyczna kopuła jest dziurawa. Miejsce jest polem bitwy, wszędzie leżą zwłoki i palące się śmieci.

Pomnik JeffersonaEdytuj

Pomnikjeffersona.jpg

Pomnik Jeffersona

Budynek został wybrany do Projektu Oczyszczenie, który miał filtrować wodę i rozprowadzać ją po Stołecznych Pustkowiach. Ogromne rury znajdują się przy głównym wejściu, dostać tam można się od zachodniej strony, przez drzwi do sklepu z pamiątkami.

Biały domEdytuj

Obecnie jest niczym, jak tylko wielkim kraterem w którym możemy znaleźć Grubasa i kilka mini-atomówek. Jedyne postałości to porozrzucane wszędzie kolumny oraz system podziemnych tuneli ewakuacyjnych dla pracowników budynku.

Lokacje podmiejskieEdytuj

AndaleEdytuj

Andale to niewielkie miasteczko położone w południowej części Stołecznych Pustkowi, między Waszyngtonem na wschodzie, Tenpenny Tower na zachodzie i ruinami Fiarfax na północy. Zamieszkiwane jest przez rodziny kanibali.

Andale jest uznawane przez mieszkańców jako "najlepsze miasto w Virginii. Jednak miasto ma pewien mroczną tajemnicę. Otóż cztery rodziny przetrwały nuklearną wojnę. Postanowiły dalej mieszkań w Andale. Gdy ich zapasy żywności się skończyły a ludzie zaczęli umierać, aby przetrwać mieszkańcy Andale zaczęły stosować praktyki kanibalizmu oraz kazirodztwa.

Tak więc morderstwa i konsumpcje podróżnych stały się tradycją rodzin w Andale przekazywaną z pokolenia na pokolenie. Willy Wilson mówi że Stowarzyszenie Właścicieli Domów nie wpuszcza przypadkowych ludzi do miasta. Do 2277 roku dotrwały tylko dwie rodziny: Wilsonów i Smithów.

Ruiny BethesdyEdytuj

Canterbury CommonsEdytuj

Canterbury Commons to miasto i siedziba handlarzy zlokalizowana we wschodniej części Stołecznych Pustkowi. Znajduje się na północ od Waszyngtonu i Krypty 108 oraz na południowy wschód od Świątyni Unii. Mieszka tam tylko pięć osób. Canterbury Commons zostało początkowo założone przez wujka Roe i jego siostrę Daisy jako centrum handlowe dla karawaniarzy.

Ruiny FairfaxEdytuj

Friendship HeightsEdytuj

SpringvaleEdytuj

WystępowanieEdytuj

Waszyngton jest główna lokacją w Fallout 3.

GaleriaEdytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki