Fandom

Krypta

Wojownik

3321stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Wojownik
Warrior.png
Rasa:

Człowiek

Powiązanie:

Środkowo-Zachodnie Bractwo Stali

Rola:

Postać gracza Dowódca oddziału

Stopień:

Generał

Występowanie:

Fallout Tactics

Wojownik - pseudonim postaci gracza w Fallout Tactics.

BiografiaEdytuj

W przeciwieństwie do Dziecka Przeznaczenia nie jest potomkiem Przybysza z Krypty, ani któregokolwiek mieszkańca Krypty 13. Jest (on lub ona) dzikusem wywodzącym się z jednego z plemion zamieszkujących okolice dawnego miasta Chicago w stanie Illinois, który wstąpił w szeregi Wschodniego odłamu Bractwa Stali około 2197.

Wkrótce po wstępnym przeszkoleniu został zaangażowany w rozwiązanie problemu Bandytów w okolicy siedziby Bractwa o nazwie Bunkier Alpha; wraz z kolejnymi awansami wspólnie ze swoim oddziałem stawia czoła Władcom Zwierząt, Supermutantom Gammorina, organizacji zwanej jako Łupieżcy i robotom Kalkulatora. Ostatecznie rozwiązuje problem Kalkulatora. Zależnie od wyboru jaki podjął w tym momencie, jego losy mogą być następujące:

  • Oddaje własny mózg Kalkulatorowi, stając się jego integralną częścią. Dzięki czemu na Pustkowiach zacznie panować porządek i pokój. Stalowi rycerze, wspierani mechanicznymi wojownikami prężnie się rozwijają. Kontakt z zachodnim Bractwem zostaje odłożony na czas nieokreślony.
  • Niszczy ostatecznie Kalkulatora. Z czasem awansuje, ostatecznie stając się głównym generałem Bractwa. Pod jego dowództwem, mimo wielu trudności udaje się zaprowadzić porządek w okolicy. Bractwo ma wielu rekrutów i jest poważane, wśród cywili. Zostaje także wysłany konwój rycerzy z misją skontaktowania się z Zachodnim Bractwem, jednakże konwój prawdopodobnie został zaatakowany po drodze.
    • Wydaje się, że to zakończenie jest mniej więcej kanoniczne na podstawie dialogów w New Vegas. Wschodnie Bractwo Stali zostało następnie zniszczone lub bardzo osłabione przez legion Cezara.
  • Może dogadać się z Barnakym, który sam odda swój mózg dla Kalkulatora. Wtedy, jednak Bractwo Stali staje się Stalową Zarazą. Barnaky jako rasista natychmiast każe wybić wszystkich mutantów w szeregach Bractwa. Z czasem są oni wyłapywani z miast, oraz Pustkowi. Wywożeni są do obozów pracy, a z czasem od razu są przeprowadzane egzekucje. Każdy kto się przeciwstawia takiemu działaniu zostaje od razu zabity, bądź ukrzyżowany, by dawać "przykład" innym.

WystępowanieEdytuj

Wojownik występuje jedynie w Fallout Tactics.

Postacie gracza w Serii Fallout

Więcej w Fandom

Losowa wiki