Fandom

Krypta

Wszędobylscy Handlowcy

3321stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Organization
Wszędobylscy Handlowcy
Wszędobylscy handlowcy.png
Przywódcy:

Butch Harris (Fallout)

Lokacje:

Śródmieście Hub

Org. spokrewnione:

Republika Nowej Kalifornii

Znani członkowie:

Rutger
Beth

Wszędobylscy Handlowcy - jedna największych z organizacji handlowych, obok Kupców Wodnych i Karmazynowej Karawany w Republice Nowej Kalifornii.

HistoriaEdytuj

Siedziba organizacji znajduje się w Hub. W Fallout jest ona kierowana przez Butch'a Harrisa. Jego zastępcą i zarazem ochroniarzem jest człowiek o imieniu Rutger. Handlują oni takimi rzeczami jak: leki, opony, żywność, broń, amunicja, mraminy, czy nawet ziemia i kawałki metalu. Swoje karawany wysyłają do wszystkich większych ośrodków na pustkowiu: Adytum, Lost Hills, Nekropolis i Złomowa.

Podobnie jak u innych można tam znaleźć zatrudnienie w charakterze ochroniarza karawany kupieckiej. Płace są uczciwe, sama praca nie jest zbyt niebezpieczna, a ponadto pracując dla Butcha automatycznie dostaje się 15 procentowy rabat w sklepie z bronią należącym do Beth.

W roku 2161 Wszędobylscy Handlowcy musieli się zmierzyć z poważnym problemem jakim były znikające karawany. Początkowo sądzono ze to sprawka jednego Szpona śmierci mającego legowisko nieopodal Hub. Jednak dzięki interwencji Przybysza z Krypty okazało się, że karawany porywają Supermutanci. Głównym celem tych rabunków byli ludzie obsługujący karawany, będący przekazywani Porucznikowi z bazy Mariposa, a następnie testowano na nich prawdopodobnie FEV.

CiekawostkiEdytuj

  • Wszędobylscy handlowcy (ang. Far Go Traders) swoją nazwę zawdzięczają Brianowi Fargo.

WystępowanieEdytuj

Wszędobylscy Handlowcy występują jedynie w Fallout. Wspomniani zostali natomiast w Fallout: New Vegas.

Więcej w Fandom

Losowa wiki