Fandom

Krypta

Wygnańcy z Bractwa Stali

3321stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Wygnańcy z Bractwa Stali
Wygnańcy.png
Założyciel(e):

Protektor Henry Casdin

Przywódcy:

Protektor Henry Casdin

Kwatera główna:

Fort Independence

Lokacje:

Fort Independence
Losowa
Posterunek Wygnańców

Org. spokrewnione:

Bractwo Stali

Org. macierzysta:

Bractwo Stali Ruin Stolicy

Gametitle-FO3.pngGametitle-FO3 OA.png
Gametitle-FO3.pngGametitle-FO3 OA.png

Wygnańcy z Bractwa - dawni członkowie Bractwa Stali Ruin Stolicy pod dowództwem Henry'ego Casdin'a. Odeszli oni z Bractwa, gdyż uważali, że Starszy Owyn Lyons nie spełnia podstawowego celu Bractwo Stali, czyli odzyskiwania przedwojennych technologii. Aby podkreślić swą odrębność, noszą Pancerze Wspomagane T-45d przemalowane na czarno-czerwono.

LokalizacjaEdytuj

Ich główna baza to przedwojenna baza wojskowa Fort Independence. Wygnańcy posiadają również inną bazę na Posterunku Wygnańców.

Ich patrole przemierzają całe Stołeczne Pustkowia.

HistoriaEdytuj

Po dotarciu do ruin Waszyngtonu, i operacji Bicz Boży, w Starszym Lyonsie zaszły zmiany. Zaczął poświęcać technologię Bractwa do ochrony okolicznych mieszkańców.

Casdin.jpg

Przywódca Wygnańców, Protektor Henry Casdin

Większość żołnierzy Lyonsa poparła jego poświęcenie dla okolicznej ludności i byli dumni z jego honorowej, heroicznej postawy. Znaleźli się jednak tacy, którzy głośno i wyraźnie odcięli się od decyzji czcigodnego. Uważali, że zarzucenie pierwotnego celu Bractwa, w postaci pogoni za nową technologią, jest jednocześnie odejściem od najbardziej podstawowych wartości, na których opiera się formuła całego zakonu.

Pewnej nocy opozycjoniści opuścili Cytadelę, zabierając ze sobą broń, pancerze wspomagane oraz rozmaity sprzęt. Niewątpliwie dla Owyna Lyonsa była to najczarniejsza godzina w historii jego przywództwa. Przez te wszystkie lata stał się człowiekiem pełnym zrozumienia i współczucia dla innych, stąd wręcz sympatyzował z tymi, którzy odeszli - wszak wina leżała po jego stronie, gdy zarzucił główny cel Bractwa. Był świadom swojego czynu i poniósł za to pełną odpowiedzialność. Część zbiegłych rycerzy oraz paladynów całe lata dzielnie walczyła u jego boku, jak bracia. Razem doświadczali euforii zwycięstwa i bólu porażki. Jednakże dla żołnierzy lojalnych wobec czcigodnego zarzucenie obowiązków i kradzież zdobytej technologii była aktem tchórzostwa i zdrady. Lyons nie miał wielkiego wyboru: zbiedzy zostali ochrzczeni mianem "Wygnańców" i uznani za zdrajców. Ci zaś nosili ten tytuł niczym medal za odwagę, dumni z dystansu dzielącego ich od „lizusów Lyonsa”. Kilka lat póżniej po śmierci Owyna Lyonsa i jego córki Sarah, Starszym Bractwa został Arthur Maxson który w wielku 16 lat wynegocjował z Wygnańcami pokój. Ostatecznie wygnańcy wrócili w szeregi Bractwa Stali Ruin Stolicy pod dowództwem młodego Maxsona tym samym zasilając jego szeregi.

Znani członkowieEdytuj

RangiEdytuj

Wygnańcy używają odpowiedników rang w Bractwie - Protektor (Paladyn), Obrońca (Rycerz) i Specjalista (Skryba). Ranga Starszego, wśród Wygnańców nie istnieje.

Wyposażenie i statystykiEdytuj

Fallout 3 postać
Wygnańcy z Bractwa Stali
Fallout 3 Outcast Power Armour.png
SPECIAL:

5ST, 5PE, 5WT, 5CH, 5IN, 5ZR, 5SZ
6ST, 5PE, 6WT, 4CH, 3IN, 6ZR, 4SZ
5ST, 6PE, 5WT, 4CH, 4IN, 7ZR, 4SZ
5ST, 7PE, 6WT, 4CH, 3IN, 6ZR, 4SZ

Rasa:

Człowiek

Powiązanie:

Wygnańcy z Bractwa Stali Stolicy

Rola:

Wygnańcy z Bractwa Stali Stolicy

Lokacja:

Fort Independence
Losowa
Posterunek Wygnańców

Występowanie:

Fallout 3

Base id:

29673, 2967F, 29687 (melee)
29692, 2969a, 00a93 (gun)
296a2 (big gun)
296a6 (flamer)
2a7f1 (missile)

Patrole wygnańców, z racji na swoją stosunkowo niewielką liczebność poruszają się wraz ze specjalnie przemalowanymi na czarno-czerwono, uzbrojonymi i przeprogramowanymi robotami. Możemy ich spotkać razem z robomózgiem, robotem strażniczym uzbrojonym w Laser Gatlinga, wyrwiflakiem czy protektronem. O ile pokonanie robomózga czy protektrona nie stanowi problemu, to bliższe spotkanie z robotem strażniczym lub wyrwiflakiem może być śmiertelne.

Samych wygnańców standardowo można spotkać wyposażonych we wszystkie bądź część z poniższych elementów ekwipunku:

CytatyEdytuj

  • "Hey local, shouldn't you be banging rocks together or something?"
  • "Why don't you go bother the Brotherhood or something?"
  • "Great, Here's some of the local wildlife."
  • "Haven't got time to talk to your type, local."
  • "You're not involved in this, you want to keep it that way."

WystępowanieEdytuj

Wygnańcy z Bractwa występują w Fallout 3 i w dodatku Operacja Anchorage. Są również wspomniani w Fallout: New Vegas.

GaleriaEdytuj

Stroken BoS Emblem.png Bractwo Stali Stroken BoS Emblem.png

Więcej w Fandom

Losowa wiki