Fandom

Krypta

ZAX 1.2

3321stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Disambig.png Dla serii superkomputerów ZAX, zobacz ZAX.
Fallout postać
ZAX 1.2
ZAX 1.2 krypta.png
Rasa:

Superkomputer z serii ZAX

Powiązanie:

USA

Rola:

Badanie i kontrolowanie

Lokacja:

Blask

Występowanie:

Fallout

Pliki dialogowe:

ZAX.MSG

Gametitle-FO1.png
Gametitle-FO1.png

ZAX 1.2 - sztuczna inteligencja, kontrolująca ośrodek West Tek znajdujący się w miejscu znanym obecnie jako Blask. Został stworzony przez Krypt-Tech.

OpisEdytuj

ZAX jest zaawansowny technicznie, przez co jest zdolny do nauki, niezależnych działań i kreatywności, z dodanym specjalnie błędem umożliwiającym zdobywanie doświadczeń i nauki na własnych błędach. Pierwotnie, niektóre systemy zostały stworzone do zarządzania kryptami, oraz przeznaczone do pomocy w zbieraniu danych dla Departamentu Energii. Po około roku wojsko przjęło ZAX'a i od tej pory wykorzystywało go do badań nad chorobami oraz taktykami; jedna z wersji, ZAX 1.2 została skonstruowana dla West Teku. Dr. Matthias Presper, współtwórca ZAX'a został Doradcą Naukowym USA.

ZAX 1.2 był używany w Ośrodku West Tek do badań biologicznych wliczając w to patologie oraz genetykę. Jego głowną funkcją było uzyskiwanie informacji o kompleksowych poziomach ludzkiej wytrzymałości. Jego zewnętrzne funkcje, jak zarządzanie laboratoriami, zostały uszkodzone gdy Ośrodek West Tek zamienił się w Blask. Pierwotne neurozłącza zostały uruchomione w 2053 roku przez Justina Lee. ZAX jest bardzo dobrym, oraz wymagającym graczem w szachy, aby go pokonać musisz mieć Inteligencję na dokładnie 9 poziomie.

WystępowanieEdytuj

ZAX 1.2 występuje jedynie w Fallout.

Więcej w Fandom

Losowa wiki