Krypta

Zabij Dariona

Dyskusja0 Udostępnij

Po wykonaniu zadania polegającego na uratowaniu Chrissy należy udać się do Zeke, przywódcy Bezdomnych z Przytułka; oznajmi on, że chętnie przyjmie ofertę aneksji przez RNK jednak problemem pozostaje Darion jego ludzie okupujący Kryptę 15. Trzeba więc go zabić.

Do krypty można wejść przez właz awaryjny aktywowany Czerwoną kartą dostępu otrzymaną od Zeke. Po wejściu do schronu należy się udać na poziom 3 (dawne pomieszczenie Nadzorcy), gdzie ma swoją siedzibę przywódca Nowych Chanów. Obsadę krypty stanowi łącznie 26 dobrze uzbrojonych i wyposażonych bandytów, a sam Darion (uzbrojony w Miotacz ognia) chroniony jest przez czterech strażników w tym dwóch w Pancerzach bojowych. Za zabicie każdego z oprychów otrzymuje się do 175 PD i 5 pkt Karmy, jednak nie trzeba zabijać wszystkich by wykonać zadanie . Po zabiciu Dariona należy udać się z powrotem do Zeke, a następnie do RNK by dokończyć negocjacje w sprawie aneksji.

NagrodaEdytuj

Doświadczenie

  • 6000 Exp za zabicie Dariona
  • 4550 Exp za zabicie wszystkich bandytów

Karma

  • +5 za zabicie Dariona
  • +130 za zabicie wszystkich bandytów

Inne

  • Masa sprzętu należącego do Dariona i jego ludzi
  • Dostęp do komputera z lokalizacją Krypty 13