Fandom

Krypta

Zabij króla szczurów

3321stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

O tym, że mieszkańcy Trapper Town mają problemy z plagą szczurów można się dowiedzieć od mieszkańców Klamath. Najazd stworzeń był tak duży, że cała północna część Miasta Traperów została odizolowana od reszty osady i można się tam przedostać jedynie przez zamknięte drzwi w domu Cienkiego Bolka. Należy jednak do nich znaleźć klucz i można to zrobić następująco:

  • Porozmawiać z Cienkim Bolkiem i poprosić o klucz
  • Przespać się z nim w zamian za klucz
  • Odkupić klucz od niego ( za 1$)
  • Ukraść klucz
  • Otworzyć drzwi za pomocą umiejętności otwieranie zamków lub wytrychów
  • Zabić go i wziąć klucz
  • Odzyskać klucz od psa biegającego po Down Town w zamian za Meat Jerky

Po otwarciu drzwi należy się udać na północ przez zniszczone budynki; w jednym z nich jest studzienka prowadząca do podziemnych korytarzy. Na pierwszym poziomie szczurzych jaskiń w samym środku znajduje się kolejne wejście, prowadzące tym razem na niższy poziom gdzie rezyduje Szczurzy Bóg. Bestia znajduje się na wschód od drabiny prowadzącej na dół i jest otoczona kilkoma Świnioszczurami; najlepiej i najszybciej zabić seriami z SMG. Po zabiciu Boga szczurów należy udać się na północy kraniec jaskiń i wejść na wyższy poziom dochodząc do zamkniętych drzwi; można je otworzyć poprzez umiejętność Otwierania zamków ( musi być ona jednak nie mniejsza niż 70%) lub za pomocą Dynamitu leżącego obok na półce . teraz wystarczy wyjść przez studzienkę by znaleźć się na powierzchni dokładnie w miejscu gdzie stoi wrak samochodu Highwayman, a w nim pewna część. Z kolei tuż obok budynku z włazem jest automat z Nuka Colą; po wrzuceniu do niego monety „wypluje” butelkę przedwojennego trunku ( w sumie 21 butelek, które można spieniężyć ).

NagrodaEdytuj

Doświadczenie

  • 300Exp za zabicie Szczurzego Boga
  • 1500 Exp za zabicie wszystkich szczurów na terenie zamkniętego miasta i w jaskiniach .

Karma

  • +50

Znaleziska

Więcej w Fandom

Losowa wiki