Fandom

Krypta

Zdobądź części/uzyskaj dostęp do Krypty 15

3321stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Podczas pierwszego pobytu w Republice Nowej Kalifornii, można się dowiedzieć od mieszkańców m.in. od szeryfa, że prezydent Tandi poszukuje kogoś do wypełnienia pewnego zadania. Tandi potrzebuje osoby, która zdobędzie Części komputerowe z Krypty 15 lub uzyska pełny dostęp do dawnego schronu, jednak nie może być to ktoś „do wszystkiego”; w rozmowie z nią należy wskazać cechę w której jest się naprawdę dobrym. Teraz trzeba się udać do Krypty 15 do koczowiska Bezdomnych. By dostać się do wnętrza schronu należy uprzednio wykonać zadanie polegające na uwolnieniu Chrissy, a następnie porozmawiac z Zeke - przywódcą bezdomnych na temat korzyści płynących z przyłączenia się do RNK. Zeke ofiaruje równocześnie kartę do włazu awaryjnego krypty. Po wejściu do środka można oszukać strażniczkę udając jednego z bandytów i w ten sposób nie będąc niepokojonym przez nikogo, trzeba zjechać na poziom trzeci, gdzie należy wziąć części znajdujące się w pomieszczeniu z dużą ilością szafek i skrzyń. Części należy dostarczyć z powrotem do Tandi.

NagrodaEdytuj

Doświadczenie

Karma

  • +25

Inne

  • 6000 $

UwagiEdytuj

By móc uzyskać pełny dostęp do Krypty 15, przed wyruszeniem z częściami do RNK należy porozmawiać z Zeke i zabić Dariona. W przypadku postępowania według schematu: dostarczenie części Tandi > zabicie Dariona > dokończenie negocjacji, Bezdomni nie zostaną włączeni w struktury RNK co spowoduje ich powolną śmierć i zapomnienie.

Więcej w Fandom

Losowa wiki