Fandom

Krypta

Zepsuj aparaturę Becky

3321stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Misja
Zepsuj aparaturę Becky
Aparatura becky.jpg
Lokacja:

Nora

Dany przez:

Frankie

Nagroda:

Kapsle
PD
Karma

Zepsuj aparaturę Becky - zadanie poboczne w Fallout 2.

Opis przejściaEdytuj

Aby uzyskać to zadanie trzeba najpierw zakupić drinka w barze Rebeki. Następnie udajemy się do Dziury i prosimy o napitek. Cena okaże się dużo wyższa. Na pytanie, skąd taka różnica, Frankie odpowie, że on sam nie ma możliwości zakupienia po niższej cenie. Poprosi nas o sprawdzenie, jak to możliwe, że alkohol u Becky jest tak tani.

Zauważmy, że w jej barze, przy drzwiach do piwnicy stoi ochroniarz, który nie pozwala nam ich otworzyć. Jednak co dwie - trzy minuty zdarza mu się odejść, by zgadać do jednej z krupierek. Wtedy możemy wykorzystać sytuację, otworzyć drzwi (są zamknięte na klucz, więc trzeba użyć umiejętności otwieranie zamków) i zejść na dół. Tam okaże się, że Rebecca ma własny kocioł destylacyjny. Po poinformowaniu o tym fakcie Frankiego, zaproponuje nam zniszczenie urządzenia. Otwierają się przed nami następujące możliwości:

  • Zgadzamy się i udajemy się z powrotem do piwnicy pod barem. Kocioł można zniszczyć za pomocą łomu, po prostu uderzając go, albo wysadzić w powietrze przy użyciu materiałów wybuchowych. Kiedy opuścimy Norę, w ciągu trzech do siedmiu dni, Rebbeca naprawi kocioł i jeśli nie poinformowaliśmy wcześniej Frankiego o wykonaniu zadania, trzeba będzie wykonać tą czynność powtórnie.
  • Jeśli mamy odpowiednio wysoką inteligencję, pojawi się możliwość zaproponowania Frankiemu, żeby zrezygnował z kupowania alkoholu z Nowego Reno i zaczął zaopatrywać się u Becky (test retoryki).
  • Można także najpierw zniszczyć kocioł, a następnie przekonać Frankiego do kupowania u Becky.
  • Odmawiamy zniszczenia kotła.

Nagrody Edytuj

  • Za poinformowanie Frankiego o kotle w piwnicy - 100$ i 400 exp.
  • Za nakłonienie go do kupowania alkoholu u Becky - 900 exp. Do tego cena drinka w Dziurze spadnie z 20$ do 6$.
  • Za zepsucie kotła - 500$, 700 exp i -50 karmy. Należy jednak dodać, że Rebecca oskarży głównego bohatera o zniszczenie i nie będzie chciała z nim rozmawiać. Może to uniemożliwić wypełnienie zadań z nią związanych, a także oznacza, że nie dostaniemy od niej nagrody za zabicie Metzgera i nie będziemy mogli uprawiać hazardu w jej lokalu.
  • Odmowa zniszczenia kotła nie pociąga za sobą żadnych konsekwencji.

Błędy Edytuj

W wersji 1.0 Rebecca oskarża gracza o sabotaż niezależnie od wybranego rozwiązania.

Więcej w Fandom

Losowa wiki