poboczne zadanie
Znajdź kombinerki (narzędzia) i klucz francuski dla Valerie
FO2 DeliverPlierstoVal
lokacja

Vault City

zadane przez

Valerie

nagroda

Super tool kit
250-500 PD
$50

powiązanie

Zdobądź super zestaw naprawczy od Skeetera
Znajdź Pana Nixona

Gametitle-FO2
Gametitle-FO2

Zadanie dostarczenia Narzędzi i Klucza francuskiego zleca Valerie z Kryptopolis.

O ile Narzędzia są przedmiotem dość często spotykanym na pustkowiu, to w przypadku Klucza sprawa się komplikuje. Na terenie Kryptopolis klucz można znaleźć we wnętrzu krypty, ale by się do niej dostać należy mieć status Obywatela. Sam klucz znajduje się na poziomie drugim w jednym z zamkniętych pomieszczeń, które otwiera się używając umiejętności Otwieranie zamków. Niestety czasami może się zdarzyć, że drzwi będą zatrzaśnięte i można je otworzyć wyłącznie używając siły fizycznej bohatera. Innymi źródłami skad można pozyskać Klucz francuski są

  • Curtis, dzieciak biegającego w okolicy bramy głównej miasta.
  • Szafka w siedzibie Kopalni Morningstar w Redding.
  • Jeden ze sklepów w San Francisko czasami ma w ofercie klucz.

Dzień lub dwa od czasu dostarczenia przedmiotów należy udać się ponownie do Valerie: zakomunikuje, że otrzymała 5 sztuk Super Zestawów Narzędzi i jeden z nich podaruje właśnie Tobie.

Nagroda

Doświadczenie

Inne

Zadania w Fallout 2